torsdag den 2. marts 2017

Jeg løber mine egne veje

Jeg har løbet gennem flere år, sådan on/off... Og jeg elsker at løbe. Jeg læste engang, at der ikke var noget problem en løbetur ikke kunne løse op for. Sådan har jeg det lige præcis. Når jeg har været ude i det danske vejr, er mine tanker blæst igennem og virker klarere og skarpere.

Efter en længere pause er jeg nu kommet i gang med at løbe igen. Og jeg løber overhovedet ikke hurtigt - tværtimod.  I går da jeg skulle afsted på en løbetur, nåede jeg at få alle mulige fjollede tanker om, hvor jeg dog skulle løbe hen, så jeg ikke lige mødte folk, jeg kender... Altså så de ikke så mig løbe mega langsomt.
Heldigvis fik jeg stoppede mig selv. For hvem er det egentlig, jeg løber for? Hvis jeg gør det for at imponere andre, så er jeg gået helt skævt af mine livsholdninger... så jeg har bestemt mig for at løbe uden tanke om, hvem der kan se mig - eller hvad det mon kan betyde. Jeg vil løbe mine egne veje - og nyde det i fulde drag. 🏃‍♀️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar