lørdag den 25. marts 2017

Hvad er din yndlingsfarve - i dag?

I dag er min yndlingsfarve vist nok blå - marineblå. I går var det orange... Da jeg blev konfirmeret var det lyserød, og inden da havde jeg åbentbart en periode, hvor jeg havde lortebrunt værelse og tøj... så jeg må have været lidt glad for farven.

Jeg skifter ofte yndlingsfarve, yndlingsret, yndlingsmusik m.m. Det handler om mit humør, og hvad jeg lige er blevet opmærksom på.
Til gengæld oplever jeg tit, når jeg spørger folk om deres yndlings-et-eller-andet, så bliver de helt usikre... De vil gerne have betænkningstid, så de ved, om de nu svarer rigtigt. Og jeg synes, det er så sjovt. For jeg kunne aldrig drømme om at komme tilbage til dem om et år og konfrontere dem med deres udsagn.

Så hav det lidt sjovt med dine yndlings...alt muligt. Skift dem ud - lige som det passer dig. Skift dem ud hver time, hvis du har lyst. Og fortæl gerne andre om det.
Husk livet skal ikke være mere alvorligt, end vi husker at more os over de små ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar