torsdag den 13. april 2017

Hjemmets små oaser

Jeg tror desværre ikke, at der helt er nogen af os, som kan sige os fri fra at have for travlt ind i melllem. For nogen er det måske det meste af tiden. Jeg har et job og en fritidsinteresse, hvor jeg ofte har meget at se til - og er "på". Derfor er det vigtigt for mig at kunne slappe af, når jeg er hjemme.

Det kan jeg i mit hjems små oaser. Både indendørs og udendørs har vi skabt mindre hyggekroge, hvor vi er glemt lidt væk fra omverden. Her kan jeg fx sidde med en god bog og en kop kaffe. Det er her jeg tager livet ind - og lader op til at kunne give til andre.

For de fleste af er det nok ikke realistisk at fjerne travlheden i hverdagen.  Men vi kan alle skabe små oaser, hvor vi har fokus på os selv og vores egen væren. Hvor vi bliver fyldt op, så vi kan bidrage, når hverdagen igen er i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar