torsdag den 6. april 2017

Glæden ved at glæde

Egentlig er jeg slet ikke vild med reklamer. Jeg synes, det er irriterende, at nogen gerne vil fortælle mig, at hvis jeg bare lige køber deres produkt, så bliver jeg såååå meget gladere.
Men blomsterreklamer - dem har jeg det anderledes med. Dem kan jeg ligefrem blive glad for at se. Fordi de ikke handler om, at jeg bare skal skrabe sammen og have mere. De handler om at glæde andre. Og det er jeg helt vild med.

Jeg elsker bl.a. at give blomster. Det behøver ikke være en sindsyg dyr fancy-fin buket. Det kan sagtens være blomster fra haven. Men det kunne også være noget andet fx hjemmelavet marmelade. Det er glæden ved at give, som jeg er helt vild med. Ene og alene af den grund, at jeg elsker at gøre andre glade og vise dem, at de har betydning for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar