mandag den 1. januar 2018

Det nye års taler.

Dronningen har lige gjort det for 46. gang. Statsministeren gør det. Og masser af mere eller mindre kendte mennesker bruge de sociale medier til at give deres egen versioner af nytårstalen.
Jeg vil dog ikke bruge pladsen her på min nytårstale - bl.a. fordi jeg ikke har skrevet nogen... 😉

Jeg vil til gengæld bede jer tænke over, hvilke taler og samtaler I skal holde eller have i det nye år. Hvad er det, I har af viden, tanker og indsigter, som vi andre kan få gavn af? Hvad er det unikke, I har, som I bare må give videre?

Nogle gange kan vi falde ned i mistro til vores egne evner, eller det vi indeholder som menneske. Men vi skal prøve at løfte os selv op over tvivl, usikkerhed og Jantelov.
Det, du har at sige, er måske lige nøjagtigt det, dine nærmeste eller en vild fremmed har brug for at høre for at kunne komme videre i livet.

Jeg håber, at du i dette nye år vil give fuld gas med taler og samtaler, der kan berige din omverden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar