lørdag den 6. januar 2018

Jeg er ambitiøs!

Det kan være svært at fortælle omverden om sig selv. Om det vi virkelig ønsker, at andre ved om os. Men hvorfor ikke bare sige de ting højt, som fylder indeni?

For mig er det mine ambitioner. Jeg er nemlig ambitiøs. Det er ikke noget, jeg ofte taler med andre om, nok fordi jeg indtil for nylig ikke var helt sikker på, om det var en god ting for mig...

Men det er mine ambitioner, som driver mig til at gøre ting, der giver mig glæde. Det er dem, der får mig til at gøre mig umage - og det er dem, der får mig til igen og igen at forlade komfortzonen for at afprøve nye ideer eller nye sider af mig selv. Det er bl.a. mine ambitioner om at gøre en forskel for mange mennesker, der for lidt over ét år siden, fik mig i gang med at dele mine ord og tanker, selvom jeg synes, at det var en voldsom skræmmende tanke. Men jeg har gjort det alligevel, fordi jeg har en ambition om, at det kan være med til at skabe forståelse mellem mennesker og hos os selv.

Indrømmelsen og omfavnelsen af min ambitiøsitet skal være en del af mit liv fremover. Jeg er sikker på det bekendtskab kommer til at give mig megen glæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar