onsdag den 3. januar 2018

Hvor er din oplader?

Jeg har genfundet et stille hjørne af mit hjem. Nu kan det lyde som om, at jeg har et kæmpe hus, som jeg ikke helt kommer rundt i hver uge - og ups der var da lige et hjørne, jeg ikke har set længe... Men sådan er virkeligheden heldigvis ikke.

Men jeg har genfundet et hjørne med udsigt til haven, som er en lille smule huleagtig og meget hyggelig. Jeg havde helt glemt, hvor dejligt det er at sidde her.

Det er et sted, hvor jeg kan trække mig tilbage fra en ofte hektisk hverdag. Her er tiden helt min egen. Det er her, jeg får et pusterum og lader op. Hvilket selv et meget ekstrovert menneske som mig har brug for.
For jeg vil gerne så meget - og give meget, men det er ikke muligt, hvis ikke jeg husker at passe på mig selv. Ofte stiller vi meget store forventninger til os selv og bliver skuffet, hvis vi ikke lige har overblikket eller overskuddet til at indfri dem. Derfor skal vi huske pauser i små hyggelige hjørner gemt væk fra omverden.

Hvor lader du op inden, du går ud i verden med de bedste intentioner for os andre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar