onsdag den 14. juni 2017

Med - arbejdere

I dag skulle vi afholde et større arrangement på min skole. Da jeg kun har været ansat siden 1. august 2016, har jeg ikke prøvet det før (på denne skole). Altså det var noget forholdsvist nyt for mig.

Men Pippi siger som bekendt: "Det har jeg aldrig prøvet før, så det kan jeg sikkert godt.", så det var min tilgang til opgaven. Og selvfølgelig gik det fint. Ikke så meget på grund af mig, men pga. nogle super engageret og med-arbejdende lærere.

For vi bliver så meget bedre til det, vi skal, når vi er en del af et godt team. Som leder kan det nogle gange være en smule ensomt, men jeg tilbringer min dage sammen med mennesker, som bakker op om og byder ind på vores fælles opgaver, som spiller mig god, som gerne fortæller mig et par sandheder, og som jeg kan grine sammen med.

Jeg håber, at vi alle husker at arbejde sammen med = være med-arbejdende sammen med vores kolleger, medarbejder og ledere. For der er så meget positiv energi, glæde og styrke i den tilgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar