lørdag den 7. april 2018

Hvad gør du HVER dag, som gør dig glad?

Ord har stor betydning for mig, og jeg elsker at skrive. Så for snart halvandet år siden besluttede jeg mig for at skrive hver eneste dag. Og selvom jeg nogle dage kan føle et vis tidspres for at nå det, så bringer det mig så meget glæde.

Jeg kender andre, som har et på samme måde med malerier, løb, yoga, læsning, hækling og meget andet. Aktiviteter som bare bringer dem glæde - også selvom det af og til kan føles som om, at de lige skal “tage sig sammen” for at gøre det.

Jeg tror dog, at disse aftale med os selv er meget vigtige, især når vi har travlt. Det er noget, som vi bare gør for os selv. Ikke for at imponere eller være noget særligt, men fordi det har betydning for os selv, og den vi er inderst inde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar