fredag den 6. april 2018

Alt det jeg gerne vil give dig.

Gaver kan fås i mange størrelser og former. Selvom jeg igennem årene har modtaget mange fine gaver - som jeg er meget taknemmelig for, så er jeg egentlig ikke tilhænger af, at vi giver hinanden ting og sager, som kan fylde vores skuffer, skabe og hjem op.

Til gengæld er jeg stor tilhænger af, at vi giver hinanden tid, opmærksomhed og kærlighed - i rigelige mængder.
Og da jeg elsker at give gaver, så vil jeg gerne give mine medmennesker dette...

Jeg vil give uforstyrret opmærksomhed, hvor du kan fortælle om det, der fylder i dit liv eller har betydning.
Jeg vil give dig spørgsmål, som forhåbentlig hjælper til, at du lærer dig selv bedre at kende - og at jeg lærer dig bedre at kende.
Jeg vil give dig min tid, som vi kan tilbringe sammen. Det kan være tid til gåture. Tid til at kigge ud i horisonten sammen. Tid til at grine sammen. Tid til bare at være sammen...
Jeg vil give dig kærlighed, så du mærker, at du er noget ganske særligt i mine øjne. Jeg ønsker, at du mærker den glæde og inde ro, som kærligheden kan fylde os med.
Alt dette og meget mere vil jeg give.
Du kan ikke vise det frem eller gemme det væk, men du kan mærke det og give det videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar