tirsdag den 24. april 2018

Alt det jeg ikke får sagt.

Jeg er sådan en typisk ekstrovert - hvis der altså findes nogle, der sådan er typiske...

Men jeg tænker gerne mens jeg taler - og overrasker også noglegange mig selv i forhold til det, der kommer ud af min mund. Og selvom jeg virkelig også øver (og af og til har succes med) mig i at være mere velovervejet inden, jeg siger noget, så tænker jeg altså bare rigtigt, godt når jeg taler samtidig.

Desværre er det bare lige det der med at få mine intentioner ud sammen med ordstrømmen. For jeg har virkelig gode og oprigtige intentioner. Men når jeg nu er sådan én, der prøver at finde ud af, hvad jeg mener, eller hvordan jeg har det, mens jeg formulere tankerne verbalt - så er det ikke altid så let at få de gode intentioner foldet ud.

Risikoen er, at de gode intentioner bliver alt det, jeg ikke rigtigt får sagt.
Så hvis du møder én som mig - så giv os tid til at tale-tænke os frem til, det der virkelig har betydning for os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar