onsdag den 27. december 2017

Tid sammen med storfamilien.

Mine juledage er fyldt med julefrokoster og familiesammenkomster. Ofte bliver jeg spurgt om, jeg ikke synes, at det er alt for meget med sådan et tætpakket program. Jeg vil også gerne indrømme, at jeg igennem årene har haft følelsen af at have for travlt.

Men det er jo min nærmeste familie, jeg tilbringer dagene sammen med. Dem som jeg, selvom vi ikke ses så ofte, har delt liv med gennem mange mange år. Tiden sammen til julefrokosterne bliver brugt på at tale om vores liv og det er fylder her og nu. Det er værdifuld tid.

Derfor sætter jeg også stor pris på at skulle mødes med familien - ikke mindst fordi der kan komme en dag, hvor jeg ikke mere skal til alle de julefrokoster, fordi dem der samlet os, måske ikke er her mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar