fredag den 22. december 2017

Kærligheden i at give en gave.

År efter år sættes der salgsrekorder fra Black Friday og frem til jul. Mange af os har været ud at svinge kortet og har købt masse af gaver til vores nærmeste. Selvom jeg elsker at give gaver, så er jeg alligevel bekymret over, at så mange vælger at købe så stort ind, når det gælder gaver. Mest fordi jeg er overbevist om, at gaver fra hjertet ikke kan sætte salgsrekorder.

Jeg håber virkelig, at de gaver som ligger under juletræerne juleaften, er gaver som bliver givet af kærlighed. Og ikke for at imponere, for at undskylde eller for at fremstå bedre i andres øjne.
Jeg håber også, at gaverne købes eller fremstilles, så de virkelig passer til modtagerne.

Når vi giver med et kærligt hjerte og med ønsket om at se og forstå modtagen, så bliver gaveudvekslingen til noget ganske særligt. Så er det utrolig megen kærlighed i at give.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar