torsdag den 14. september 2017

Hvor udfolder din fantasi sig?

Jordenbunken virkede så enorm, da jeg var lille, at min søster og jeg kaldte den for Bjerget. Når jeg ser den i dag, virker den nærmest latterlig lillebitte.
Men i mine barndomsår var den udgangspunkt og tilhørssted for mange af vores lege.
Dengang havde jeg et helt fysisk sted, som satte gang i sjove lege, vilde tanker, og hvor fantasien fik frit løb.

I dag finder jeg andre steder, hvor jeg lader tankerne og fantasien få frit løb. Vigtigst er det dog, at jeg sørger for at give plads til det, der ikke er virkeligt for andre (endnu).
Når jeg går til stedet for fantasien, åbner verden sig op og mulighederne udfolder sig. Stedet er ikke fysisk, og er derfor nemt at tage med alle vegne. Og selvom det ikke kan ses af andre - er det noget af det dyrebareste for mig.

Hvor finder du plads til at lade din fantasi udfolde sig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar