torsdag den 28. september 2017

Gråt er hot...

Da jeg for ca. et halt år siden omfavnede mit grå hår og droppede hårfarvningen, vidste jeg slet ikke, hvor stor en betydning det ville have for mig.
Jeg er ikke bare super glad for min nye naturlige hårfarve, jeg er også super stolt over mit naturlige valg. Et valg der handler om ikke at lade som om - og fuldstændig stå ved den jeg er - og den livet har formet mig som.
Gråt er ikke bare hot - det er en statement!

I alt for mange år har jeg ladet som om...
Ladet som om, at jeg var naturlig rødhåret.
Ladet som om jeg var slankere, end jeg faktisk er (shapewear...).
Ladet som om jeg har mere styr på livet, end jeg føler jeg har.
Ladet som om... alt muligt (i mine øjne) latterligt for at fremstå bedre i andres øjne.

Hvor usandsynligt det end må lyde, så har mit grå hår virkelig gjort op med store dele af mit laden-som-om (der er dog stadig plads til forbedring).

Så uanset om du er trænger til at stå ved din naturlige hårfarve eller noget helt andet - så gør det nu! Det har større betydning, end du aner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar