søndag den 8. oktober 2017

Det vi kan lære af en 4-årig.

I dag har jeg haft fornøjelse af at fejre en af mine niecers 4 års fødselsdag. Det er virkelig vidunderligt med børn i den alder. De har en helt igennem fantastisk og udmiddelbar tilgang til livet. Det er ikke så meget filtre - altså på den gode måde.

Jeg har grint og fjollet. Jeg har krammet rigtig meget. Jeg har haft fokus på de ting, hun viste mig. Jeg har set dele af verden fra en ny vinkel. Og ikke mindst har jeg været tilstede i nuet.

Det er uden nogen form for tvivl fra min side... at jeg bliver en bedre udgave af mig, når jeg er sammen med hende. Og selvom jeg glæder mig til at lære hende om mange af de ting, der har betydning for mig. Så har jeg lært meget af denne skønne 4-årig krudtugle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar