fredag den 30. marts 2018

Jeg er det rette sted...

Mine store historiske interesse har ofte givet mig et ønske om at have oplevet nogle af alle de spændende episoder, som jeg med begejstring har læst om.
Samtidig er jeg ydmyg bevist om, at de episoder, som jeg ikke har oplevet, har givet mig mulighed for at leve et liv med friheder - fordi der er blevet kæmpet for frihed og muligheder.

Så selvom jeg godt kunne have ønsket at have taget del i historiebøgernes højdepunkter - så er jeg helt på rette tid og sted!
Jeg har muligheden for at udleve min egen historiske påvirkninger. Jeg har muligheden for at stå i spændende situationer, som kan blive episoder generationerne efter mig vil huske. For jeg er lige der, hvor jeg præcis skal være. Hvad jeg vil gøre ved det, er op til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar