mandag den 26. marts 2018

Hvem er din lærer?

Jeg elsker at lære noget nyt! Og at se ting fra nye sider og vinkler.
Derfor har jeg gennem hele mit liv søgte uddannelse af forskellige former.

Og selvom jeg elsker strukturet udvikling og uddannelse, så har jeg mødt nogle af mine bedste “lærere” steder, jeg slet ikke havde kunne forudset. Og der har været mange mennesker, som jeg ikke havde kunne forudse ville blive mine lærere. Fx har

  • min 4-årige niece bl.a. (gen)lært mig en begejstring over selv ganske små ting.
  • jeg også mødt et menneske på en tilfældig busrejse for mange år siden, som lærte mig noget om at udtrykke følelser.
  • jeg mødt mange børn og unge mennesker, der har lært mig noget om mig selv.


Faktisk har vi muligheden for at møde lærere stort set hver eneste dag - hvis vi er villige til at lytte og blive klogere.

Så kig omkring dig. Hvem kan lærer dig noget nyt allerede i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar