mandag den 6. august 2018

Der hvor forventningerne kommer fra.

I livet danner vi vores helt egen historie - og vores helt egne historier...

Det, vi oplever, og den måde vi reagerer og bearbejder oplevelserne på, kommer til at påvirke alt det, som kommer efter.

Jeg har fx lige forladt et job, hvor jeg næsten hver dag kunne grine befriende sammen med kolleger og medarbejdere. Det betyder, at jeg selvfølgelig har en klar forventning om, at det kommer til at gentage sig i mit nye job.
Jeg har også en del andre oplevelser med i baggagen, som er af en helt anden karakter.. og de kedelige forventninger, som de bringer, ved jeg, kan påvirke mine fremtidige oplevelser - hvis jeg ikke er opmærksom.

Det der optager mig i dag, er dog hele tanken om, hvor vores forventninger egentlig kommer fra. For selvom jeg på ingen måde bilder mig ind, at jeg kan styre livet!!! Så ved jeg, at mit lyse sind har hjulpet mig mange gange til at komme over kedelige oplevelser - og stadig have positive forventninger til mit liv ,og det, som ligger forude...

Jeg har ikke svaret på, hvordan det præcis lykkes - men jeg vil opfordre jer alle til at kigge nærmere på, hvor jeres forventninger kommer fra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar