mandag den 11. juni 2018

En blandt mange.

Ofte melder jeg mig til at stå i spidsen for projekter og påtager mig gerne ansvaret - også selvom det handler om noget, jeg ikke har prøvet før. Og jeg nyder det!
Ikke mindst det jeg lærer gennem ansvaret og måden, det udvikler mig på.

Men det kan også blive anstrengende altid at være den med ansvaret...

Derfor er det gennem det sidste år blevet mere og mere vigtig for mig, at “bare” være en blandt mange - en i mængden.
Her til aften var jeg fx sammen med tre andre skønne, kreative, sjove kloge og interessante kvinder. Vi har talt om alvorlige ting, og vi har grint af livets mærkværdigheder.
Vi var ligeværdige og bød ind med det, vi nu lige havde i øjeblikket. Det var uforpligtende, nemt og ligetil...

Nogle gange er det mest udviklende bare at være sig selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar