lørdag den 8. september 2018

Jeg er så fantastisk normal...

Ofte høre jeg meget snak om at være ekstraordinær og noget helt særligt. Mange vil gerne være den, andre ser op til. Og det kan der selvfølgelig nok også bære noget ved.

Men jeg nyder altså at være ganske almindelig. Sådan helt normal.
Når jeg står op om morgen, har jeg altid en masse planer og ikke mindst intentioner for dagen, men de handler ikke på nogen måde om, at jeg skal være særlig...

Jeg nyder at være en blandt andre. At have interessefællesskab eller finder frem til fælles interesser. Jeg nyder at være så normal, at det er almindeligt at fejle og prøve at gøre det bedre næste gang.
Ikke mindst nyder jeg, at i roen ved at være ganske normal, finder jeg glæde ved at være præcis mig. Jeg skal ikke finde på nye måder at skille mig ud på. For jeg er allerede fantastisk nok på den helt normale måde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar