lørdag den 5. januar 2019

Lad dig bare begejstre!

Begejstring falder mig nemt. Fra jeg slår øjnene op om morgenen til, jeg går i seng, oplever jeg mange mange små og store ting, der begejstrer mig.


Den slags overbegejstring forflader jo bare virkelig begejstring, ville nogen måske mener. Men det synes jeg slet ikke. Jeg har fx aldrig oplevet, at kærlighed blev mindre af at blive dyrket hele tiden... Så det tror jeg heller ikke, at begejstring gør.

Min begejstring vokser ud fra samtaler, fællesskaber, nærvær, natur... ja fra alt det der er større end mig, men hvor jeg for alvor kan mærke mig selv... og mærke en samhørighed med dem eller det omkring mig.

Så lad dig bare begejstre. Det er på ingen måde for meget. Tværtimod. Det er helt i orden. Og lad endelig din begejstring blive så stor at den smitter 😃



Ingen kommentarer:

Send en kommentar