onsdag den 4. juli 2018

Døre åbnes og døre lukkes...

Jeg har ofte hørt, at når en dør lukkes, så åbnes en ny. Og det tror jeg egentlig også er sandt nok. Ligeledes er det omvendte også rigtigt...

For jeg står lige midt i en skøn forandring med masse af nye muligheder. Jeg føler i høj grad, at forskellige døre åbner sig.
Men samtidig er jeg klar over, at det også betyder, at døre lukker sig...

Jeg står klar til at begynde mit drømmejob, hvilket betyder, at jeg og min familie skal forlade den by, som har været rammen om vores liv de sidste 16 år - og som er min barndomsby.
Jeg skal forlade et job, hvor jeg har en rigtig god chef, en flok skønne kolleger, som jeg har det helt særligt med og en masse dygtige medarbejdere, som jeg har haft en tæt, faglig og sjov hverdag sammen med...
Og jeg skal forlade en fritidsinteresse, som jeg været en del af i næsten 30 år, hvor jeg har haft skønne oplevelser og har udviklet mig igennem.

Det er på ingen måde nemt. Det er hårdt!
Jeg ved, at selvom vi kan håbe på, at vores veje på et tidspunkt igen vil krydses, så bliver det ikke det samme igen...
Men vi kan jo ikke hele tiden stå i døråbningen... vi må være klar til at åbne og lukke livets døre...

Og alt andet lige, så er det jo også godt, at det er svært at sige farvel. For det kommer jo af glæde... For som Peter Plys har sagt: How lucky am I to have something that makes saying good bye so hard...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar